Thursday, March 25, 2010

Ada manis dan terkilan...

Seronok sungguh hubby dh balik...patut le org kata sekali -sekala kena dok jauh sama...baru le rasa aura nyer...dia br potong rambut...Fuh ensem..segak lagi laki aku..dia beli pinggan vantage kt aku n besa la..coklat ler..ole2 dr Langkawi..pi kursus bukan pi melancong x sempt pi byk tempt..dia pi pekan kuah je...nomen x berenggang dgn abah dia..x kasi chance langsung abah dia nk dok dekat dgn mama...gigit jari ler abah tuuuu..
ermmm...aku sangka bila jumpa geng badlishah dulu..pencarian aku akan tercapai..Inilah matlamat utama aku ceburi FB ..tp...hampa lg...dia masih belum ditemui...dh 9 tahun usaha aku masih belum tertunai...aku x berniat nk menyambung hubungan dulu...tp aku nk minta maaf..itu sahaja..aku x sempat nk ucap sbb masa dia contact aku..masa mlm aku nk akad nikah..aku takut aku menangis nti mata aku bengkak di hari bersejarah aku...aku sangka dia akan contact aku lg..rupa2nya sampai skarang x ada..keras sungguh hati..
Tapi yang hairannya..kenapa dia dtg melawat mak aku di kampung masa aku tak ada...UNTUK apa..??Aku pun x tau jawapannya...dan aku tercari-cari jawapan itu...

No comments:

Post a Comment