Thursday, February 18, 2010

Adusss.. bengang hingga bengong...

Br je melangkah masuk ofis nk thumb print boss dh panggil..aku ckp sat g sy mai mengadap...(sbnaqnya nk breakfast dulu)..dlm hati dok memikiaq apa ke benda lg nih...keja dulu x settle lg..huhuhuhu...agaknya dia syok kt aku kot sbb tu pagi2 buta dh suh mengadap nih..selalu mau jumpaaa...peh makan aku pun masuk bilik dia..igt kot apa..rupa2 nya bg petua n tunjuk cara apa persediaan aku perlu buat bila Jemaah Nazir nk mai observe..sbnaqnya aku x buat apa lg perancangan aku nk ngajaq...nk buat lain dr yg lain..apa tu????..kena syarah ngan dia pasai x bersungguh..aku buat rayuan tarik diri dr pencalonan Guru Inovatif..aku x bersedia lg..terbeban le..byk sgt pencalonan nih..bukannya hebat tara mana pun..
Dah le Nazir tepon dulu aku buleh dok terhegeh2..sampai pegawai tu buleh kata awat cikgu x mau ke jd cemerlang??sebelah kaki dh berjaya..tinggal lagi sebelah je...hhuhuhuhu..kalu nk tau aku x penah berangan nk cemerlang ke apaaaaaaaaaa.....aku nk jd cikgu besa2...huhuhuu..AKU TERSEKSA!!!!!..Pulangkan aku pd asal kuuu....

No comments:

Post a Comment