Sunday, February 14, 2010

Yeeehaaa..legaaa...

Dah hampir beres paperwork aku..80% siap..!! program aku.."Mahir Bahasa"-aku cipta khas utk memantapkan bahasa..semua ni bermula drpd rasa kecewa aku trhadap anak murid aku yg sering melakukan kesalahan tatabahasa dn ejaan dlm penulisan.. terutama yg melibatkan perkataan konsonan bergabung..kaedah ni penah aku gunakan masa aku mengajar anak cina kampung dlm kelas dan tuisyen ngan aku dulu..dia dari sering dapat D..tiba2 dlm UPSR dpt A..itu la kejayaan n kebanggaan aku sampai skrang..program aku ni aku tlh jlnkan taun sudah..x dinafikan berlaku perubahan pd budak..tp malangnya aku x ada dokumentasi utk dibuktikan pd jemaah nazir..apa yg dpt aku lampirkan hanyalah buku latihan budak sblum n setelah program aku dijalankan..
Aku sibuk smpai nk muntah tgk laptop..rest jab..hubby dtg urut leher..Fuh! lega..sygnya dia pd aku trlalu melimpah ruah smpai aku jd melampau..erm..luah kt blog..
Sbnarnya aku malas nk buat semua nih..tp aku lemah pd rayuan dan cabaran pihak2 yg mengharap..aku x penah nk mengharapkan pengikhtirafan..apa yg aku mau aku enjoy ngan keja aku..TAPI..bila aku dh terjerumus dlm benda2 mcm nih..aku tak boleh menoleh ke belakang lagi..tiba le masa aku perlu memajukan diri aku...AMIN!!

No comments:

Post a Comment