Saturday, February 13, 2010

Keikhlasan..

Dalam bab berkawan kita kena ikhlas...
bagi aku kawan tu penting..kawan adalah teman di sekeliling yang tidak melibatkan hati dan perasaan..sejauh mana akrabnya..erm....bergantung kepada feed back kedua2 pihak...Aku pernah mendapat mesej ini dari kwn..aku menghayatinya..terlalu touching..
"Cal me anytime.. If one day u feel like crying..cal me..i don't promise u that I will make u laugh but I can cry wit u..."
Masa aku menerima msj ini aku..aku tgh brsedih atas tindakan insan yang aku anggap lebih dari seorang kawan yang amat aku percayai..Di saat itu mau saja aku beralih arah..Namun aku bukan jenis yang mudah melupakan begitu shj seorang sahabat...selagi terdaya aku cuba bersabar!!tp ntah le..kerana aku juga species yg cepat bosan dlm penantian..

No comments:

Post a Comment